Wednesday, September 27, 2006

全面翻枱爆審查黑名單

各位兄弟姐妹及友好們﹕
我呢個「知情人」嘅民主黨兄弟﹐上次係網上爆料﹐引起唔少兄弟姐妹私底下傾談。有人話係假嘅﹐指「德高望重」嘅華叔及馬丁唔會講大話﹐「高達」嘅私心應該唔會咁重。佢哋三個同我有私交﹐佢哋嘅「德行」 ﹐我個人亦無資格說三道四﹐但係「五人小組」講一套﹐做就另外一套﹐據我所知係有審查名單﹐重迫人哋講係自願接受「調查」。
「五人小組」成員除咗華叔及馬丁外﹐重有陳家偉﹐徐漢光同張賢登﹐「拉登」 係召集人。「高達」 為避嫌﹐無做小組成員﹐但佢嘅機要秘書「廷公公」 林卓廷參加咗所有嘅「審判」 ﹐「高達」要知道「審判」嘅關鍵內容係好簡單嘅事。
「五人小組」向外強調無審查名單﹐重強調黨員係自願見面。但自三月下旬開始﹐審查小組最少已「約見」咗二十四名黨員……內中有唔少「竟明」 一派成員﹔另有多人係拒絕「自願」受查﹐包括前立法會議員何敏嘉同黃偉賢﹐及劉帶生﹐謝永齡同黃國珠。黃偉賢直指不認同小組嘅成立﹐謝永齡就表示與港澳辦地區工作部有定期接觸﹐認為無必要同審查小組見面。
我呢個知情人話審查小組「親疏有別」﹐係有事實根據。審查小組五名成員加上廷公公可能為咗以正「視聽」﹐佢哋形式上都參與會面﹐但其實只係小組內部交流﹔改革派好多成員就俾視為「親中」 罪犯﹐佢哋就無這個嫌疑。唔通小組成員一直以來無同「中方」 人士來往﹐也無「親中」及「中方官員」嘅朋友﹐真係難以令人信服。日後如有人提供證據﹐佢哋又會有另一番解釋。
「拉登」 係「自願審查」邀請信件中強調﹐「會面純屬自願性質﹐可自行決定是否出席」。我初時沒有回覆會唔會出席﹐隨即就再接到追迫出席信件﹐行文相當客氣﹐呢個程序卻令我有壓迫感。
我係上次爆料﹐已經講咗些少聽番來嘅個別審判內容﹐間接證明絕大多數受審對象有抗拒﹐呢幾日再多處求證﹐黃偉賢等最少六人明確拒絕受審查﹐就算援姐及狒狒有接受審判﹐他們嘅態度明顯就唔係小組所講係自願嘅。
據我知情人所知﹐援姐接受華叔審查時﹐就明確指出個人係唔願意接受審查嘅。援姐重提醒華叔佢老人家曾受「匯標」事件審查之苦﹐認為不應該用調查小組或專責小組調查黨員。援姐用心良苦﹐又能否感動某D高層呢﹖真係一個疑問。
有黨友同我講﹐狒狒係經「高達」 游說先至出席審判。狒狒更認為黨有主席「高達」﹐向高達講明與「中方」 有無關系就可以。
曾接受過審判嘅黨友私底下透露﹐五人小組害怕內容外漏﹐影響黨嘅形象及破壞兄弟間嘅感情。但係佢哋審查黨員﹐已係制造白色恐怖﹐被查嘅兄弟姐妹更擔心漏底嘅資料﹐會成為黨爭攻訐證據﹐自己就係「二五仔」過街老鼠﹐無面再見江中父老。
好啦﹐已有倦意﹐只好收筆﹐留待下次再傾。

會面會員﹕陳竟明﹐李偉文﹐黃俊煒﹐范國威﹐任啓邦﹐朱惠祖﹐陳惠達﹐林子健﹐黃成智﹐吳永輝﹐鄭家富﹐王雪盈﹐狄志遠﹐吳劍升﹐胡志偉﹐鄭淑卿﹐張文光﹐馮煒光﹐涂謹申﹐李華明﹐林鉅成﹐單仲偕﹐羅致光﹐夏詠援……

請看:
1. 會員政策專責小組邀請黨員會面
2. 邀請出席會面 回應報告內容
3. 敬請書面回覆小組是否出席會面
4. 調查會員資料
5. 小組約見黨員統計

親兄弟

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

有咩不滿便退黨
宜家咁既做法同真兄弟無分別

11:59 AM  

Post a Comment

<< Home